tirsdag 12. mars 2013

Videoblogg #1


Jeg blir snart 28 år, så tenkte jammen det var på tide å teste ut disse såkalte ”nye mediene”. I den anledning har jeg satt sammen en liten videoblogg om reisen til Font, med Norges Cup som oppladning. Er responsen god nok er det godt mulig det blir en episode to. Men ganske strevsomt å være alene på tur, når jeg både må bekle rollen som regissør, skuespiller, kameramann og klipper. Når i tillegg bloggmaskinen ikke har så lett for å stå på egne bein (oppsettet mitt med bilholder og noen små bein kjøpt for 300 spenn funker enn så lenge heller dårlig..) og jeg både skal klatre og film samtidig, blir det vanskelig. Men i morra kommer HC, visstnok med ordentlig videokamera, så kanskje han kan hjelpe til litt J
 (eller her hvis du ikke skjønner at du må trykke på det med blå skrift: https://vimeo.com/61613676)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar